راهنمای مقابله با استرس کرونا در

به گزارش سبزا، دهمین قسمت ویژه برنامه +چرخ ساعت 19 امروز، دوشنبه 30 تیر، با آنالیز تاثیر استرس ابتلا به ویروس کرونا بر ذهن و بدن انسان و راه های مقابله با آن روی آنتن شبکه چهار می رود.

راهنمای مقابله با استرس کرونا در

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، در این قسمت برنامه +چرخ، حافظ آهی به عنوان مجری-کارشناس با دکتر رضا مولودی، دکترای روانشناسی بالینی و استادیار دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی مصاحبه خواهد نمود.

متخصصان علوم اعصاب و روان معتقدند نگرانی و استرس بر سیستم ایمنی بدن اثر مخرب دارد و این روز ها شیوع ویروس کرونا و باعث موج اضطراب، حملات عصبی و افزایش وسواس های ذهنی و عملی شده است. کارشناسان اعتقاد دارند تضعیف سیستم ایمنی بدن یکی از مهم ترین عوامل در ابتلا به ویروس و افزایش میزان قربانی ها است.

در بخش دیگری از +چرخ دکتر جلیل کوهپایه زاده اصفهانی، رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران در یک گفت وگوی تلفنی درباره شرایط پروژه ساخت واکسن ضدکرونا در ایران شرح خواهد داد. رییس دانشگاه علوم پزشکی در روز های گذشته گفت دو گروه محقق در این دانشگاه در حال کار بر روی فراوری واکسن هستند که در حال حاضر فاز اولیه آزمایشگاهی آن اجرا شده و به خاتمه رسیده و تقریبا تا یکی دو ماه آینده تزریق و آزمایش انسانی آن انجام خواهد شد.

مجله تصویری +چرخ مهم ترین رویداد های علم و فناوری و مسائل روزمره زندگی را با تمرکز بر تحولات علمی درباره ویروس کرونا و با نگاهی تخصصی و به زبانی ساده و با حضور کارشناسان، اساتید دانشگاه و نخبگان آنالیز و واکاوی می نماید.

+چرخ چهار روز در هفته، از یکشنبه تا چهارشنبه، از ساعت 19 به صورت زنده و به مدت 45 دقیقه از شبکه چهار سیما پخش می گردد. مجری +چرخ حافظ آهی است و محمد جباری سردبیری برنامه و الهه بهبودی تهیه کنندگی +چرخ را بر عهده دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1074

به "راهنمای مقابله با استرس کرونا در" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای مقابله با استرس کرونا در"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید