رسیدن به نوک قله با سرمایه گذاری حرفه ای به کمک املاک کیان

به گزارش سبزا، رپرتاژ آگهی - در هر بازاری قطعا سرمایه گذاری میتواند هم سود داشته باشد و هم ضرر اما ما میخواهیم در این مطلب به شما راهکار و بازاری را معرفی کنیم که از سود قطعی آن در سرمایه گذاری مطمئن شوید. در تحقیقی کلی به کمک املاک کیان در شهر اندیشه توانستیم راهکاری را بیاموزیم و در اختیار شما بگذاریم که دیگر از نرخ تورم و کاهش سرمایه ای که در بازار مورد نظر وارد کرده اید نگرانی نداشته باشید. سرمایه گذاری املاک در اندیشه همان راهکاری است که بسکمک از افراد و سرمایه گذاران توانسته اند سود درست و حسابی را به این روش به جیب بزنند. پس شما هم تا انتهای مطلب با ما همراه باشید…

رسیدن به نوک قله با سرمایه گذاری حرفه ای به کمک املاک کیان

خرید و فروش املاک در اندیشه

شهر اندیشه که از اواخر دوره پهلوی در ایران به عنوان یکی از شهر های حومه ای پایتخت شناخته شد با گذشت نزدیک حدود نیم قرن حالا یکی از بهترین شهر های ایران برای خرید املاک ، سکونت و سرمایه گذاری محسوب میشود. امکانات بی نظیر این شهر باعث شده هم برای سکونت و هم برای سرمایه گذاری افراد زیادی سالانه به این منطقه مراجعه کنند و بخاطر همین امکانات شاهد رونق روز افزون خرید و فروش ملک در اندیشه هستیم. اگر میخواهید که یک سرمایه گذاری قوی داشته باشید و خیالتان هم از سود آن راحت باشد در کل سرمایه گذاری املاک بهترین گزینه در ایران است ولی اگر به سود بیشتر فکر میکنید چه بهتر که به خرید املاک در اندیشه روی بیاورید تا با کمترین نقدینگی بتوانید وارد بازار املاک تهران شوید.

مهم ترین نکات سرمایه گذاری ملکی در اندیشه

اگر شما هم میخواهید با سرمایه گذاری در املاک شهر اندیشه سود درست و حسابی و قابل توجهی را به جیب بزنید باید اول با گزینه های مختلفی که برای خرید املاک در اندیشه وجود دارد آشنا شوید که چند مورد را در زیر برای شما مطرح خواهیم کرد.

  • خرید آپارتمان در اندیشه

مدت هاست که ساخت و ساز در اندیشه با سرعتی قابل توجه ادامه دارد که نشان دهنده تقاضای بسیاری از خریداران و سرمایه گذاران املاک در این شهر است. آپارتمان در اندیشه با متراژ های متفاوت و مختلفی ساخته شده که با امکانات و ویژگی های خاص خود برای تمام اقشار جامعه مناسب سرمایه گذاری و سکونت میباشند. مخصوصا آپارتمان های متراژ پایینی که تمامی امکانات را دارا میباشند مثل پارکینگ اختتصاصی، آسنسور، انباری و…

  • خرید ویلایی در اندیشه

یکی دیگر از گزینه های مناسب سرمایه گذاری املاک در اندیشه خرید ویلایی در اندیشه است که کمی از آپارتمان به توانایی اقتصادی بیشتری نیاز دارد ولی خوب سود بالاتری را نیز خواهد داشت. ویلایی در اندیشه با امکانات باور نکردنی که دارد گزینه مناسبی نزدیک به شهر تهران برای خرید با کمترین قیمت میباشد که در هیچ نقطه پایتخت به اندازه خرید ویلایی در اندیشه قیمت پایین و سود اینچنینی زیاد را ندارد.

  • سرمایه گذاری با خرید زمین در اندیشه

حال میخواهیم به معروف ترین نوع سرمایه گذاری ملکی در ایران اشاره کنیم یعنی خرید زمین. خرید زمین در کوتاه مدت و بلند مدت بیشترین سود ممکن را برای شما خواهد داشت و با خرید زمین در اندیشه میتوانید حتی با شراکت سازندگان اندیشه نیز در ساخت آپارتمان در اندیشه شریک شوید با ساخت یک بنا در زمین خود سود خوبی را به دست بیاورید.

اصلا چرا سرمایه گذاری ملکی

ببینید دوستان همیشه سرمایه گذاری یکی از بهترین راه ها برای استفاده صحیح از اضافه پس انداز میباشد. پس ما نباید تمام سرمایه خود را و یا حتی دارایی که داریم را تبدیل به پول نقد کنیم و در بازار های مختلف بورسی سرمایه گذاری کنیم چون این کار در هیچ کجای دنیا کاری منطقی نیست. حالا باید با داشتن دانش کافی و آگاهی از فرایند بازار های مختلف بورسی وارد این بازار ها شویم تا بتوانیم سرمایه گذاری خود را شروع کنیم. ولی در بازار مسکن ما دیگر نیازی به این دانش و آگهی نداریم. سرمایه گذاری املاک در اندیشه یکی از بهترین بازار های ملکی کشور محسوب میشود که با کمترین نقدینگی در بازار های ملکی میتوانیم در آن سرمایه گذاری کنیم.

و یکی از دلایل دیگری که ما برای خرید آپارتمان در اندیشه و سرمایه گذاری املاک دراندیشه بیان میکنیم سود همیشگی و رشد قیمت مدام قیمت مسکن و املاک در کشور است. تا به حال شاهد نوسانات زیاد قیمت انواع موارد سرمایه گذاری در کشور بوده ایم مثل دلار، سکه و طلا که درست است افزایش قیمت های چشم گیری داشته اند ولی کاهش های ناگهانی قیمت هرکدام از این موارد بعضا بیشتر از افزایش در آن ها بوده است و همین مورد میتواند نگرانی شخص سرمایه گذار را چند برابر کند. ولی حتی یک مورد از کاهش قیمت در بازار املاک را نمیتوانید بیان کنید که وجود داشته و افرادی را دچار ضرر اقتصادی کرده باشد.

سرمایه گذاری به یاری یک مشاور حرفه ای

همیشه مشورت و مشاوره باعث میشود در هر کاری که هستیم و هر اقدامی که میخواهیم انجام دهیم به بهترین نتیجه ممکن برسیم و هم فکری همیشه جواب خواهد داد. حالا در بعضی از امور باید به طور تخصصی به مشاوره نگاه کنیم و برای رسیدن به بهترین نتیجه باید به یک مشاور حرفه ای و کارکشته برویم تا مبادا از هدف خود دور شویم. در بحث خرید املاک در اندیشه و خرید و فروش آپارتمان در اندیشه هم باید به یک مشاور حرفه ای در این منطقه مراجعه کنیم تا بتوانیم یک سرمایه گذاری املاک دراندیشه با بیشتری سود ممکن را تجربه کنیم که ما به شما بهترین گزینه برای یاری دریافت در این مورد را معرفی خواهیم کرد. توصیه بسیار مهم ما به شما این است که در کاری که در آن تخصص ندارید قطعا از یک مشاور حرفه ای یاری بگیرید مخصوصا در زمینه املاک. چون کوچک ترین اشتباه ممکن است سال ها پشیمانی و سختی را برای شما به همراه داشته باشد و این سختی با توجه به تورم موجود در کشور ما میتواند گاها غیر قابل جبران باشد. شما تصور کنید خانواده ای با گذشت چند سال توانسته اند مبلغ اندکی را برای خرید آپارتمان در اندیشه چه برای سکونت و چه برای سرمایه گذاری پس انداز کنند ولی با تورم بالای بازار های مختلف ایران اگر در خرید خود اشتباهی انجام دهند آیا باز هم میتوانند همچین پس اندازی را جمع کرده و دست به خرید بزنند؟

پس قطعا به یک مشاور حرفه ای در این اوضاع و شرایط بازار نیاز دارید که بتواند با راه چاره ها و تجربیات خود شما را در رسیدن به بهترین نتیجه یاری دهد و شما نیز با آرامش خاطر بیشتری بتوانید پس انداز و یا سرمایه خود را مطمئن در راه رسیدن به یک سود قطعی و یا هدفی مهم از خرید ملک و سرمایه گذاری در اندیشه خرج کنید. که صد البته این خرج کردن میتواند برای شما در مدت زمان اندکی سود بسیار بالایی را به همراه داشته باشد که مبلغ اولیه سرمایه گذاری شما بسیار کم تر از سرمایه ای باشد که پس از گذشت یک دوره چند ساله کسب خواهید کرد. و یکی دیگر از نکات این مورد همین است که شما بدون هیچ گونه علم و دانشی در راه سرمایه گذاری توانسته اید که در این شرایط سخت اقتصادی که هر روزه به سقوط ارزش سهام های زیادی در بازار های بورسی مختلف رو به رو میشویم با یک سرمایه گذاری صد در صد مطمئن در این رقابت سربلند شوید. باز هم تاکید میکنیم که این کار فقط و فقط با همکاری و همراهی یک مشاور حرفه ای و مورد تایید امکان پذیر خواهد بود

خرید املاک و آپارتمان در اندیشه به یاری املاک کیان

املاک کیان یکی از دفاتر املاک در شهر اندیشه میباشد که میتوان گفت قدیمی ترین دفتر اندیشه محسوب میشود که امروزه شاهد فعالیت بیش از 50 نفر مشاور و کارمند در این دفتر املاک هستیم و با سال ها تجربه پیروز در شهر اندیشه و تیمی هماهنگ میتوانند شهر اندیشه را مثل کف دست به شما معرفی کنند و شما نیز با یاری این تیم قوی یک خرید پیروز را داشته باشید و سرمایه گذاری املاک در اندیشه را به بهترین شکل ممکن تجربه کنید. پس میتوانید از طریق وبسایت رسمی املاک کیان به آدرس amlakkian.com دسترسی به اطلاعات تماس این دفتر و تمامی مشاوران کاربلد آن داشته باشید که گلچینی از بهترین مشاورین املاک در منطقه هستند و یا از طریق شماره تماس های زیر با این دفتر املاک بزرگ در غرب استان تهران ارتباط برقرار کنید.

شعبه یک املاک کیان:

02165507313

شعبه دو املاک کیان:

02165369670

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1219

به "رسیدن به نوک قله با سرمایه گذاری حرفه ای به کمک املاک کیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسیدن به نوک قله با سرمایه گذاری حرفه ای به کمک املاک کیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید