سایت فروش ایران خودرو جهت اصلی پیش ثبت نام و دریافت کد کاربری

به گزارش سبزا، معاون مهندسی سازمان و سیستم های گروه صنعتی ایران خودرو، سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir را تنها راستا پیش ثبت نام و دریافت کد کاربری دانست. فرآیند پیش ثبت نام مطابق با اطلاعات درج شده در لینک اطلاعیه ها در این سایت است.

سایت فروش ایران خودرو جهت اصلی پیش ثبت نام و دریافت کد کاربری

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، اصغر حق پناه تاکید کرد: متقاضیانی که راستا های دیگری به جز سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو را برای پیش ثبت نام و انتقال به سایت امتا جهت احراز هویت انتخاب می کنند، پیروز به تکمیل ثبت نام و دریافت کد کاربری نمی شوند.

وی ورود به لینک اطلاعیه ها در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو و مطالعه و اجرای دقیق آن را تنها راستا مطمئن برای ثبت نام دانست و تاکید کرد: تشریح فرآیند ثبت نام و نحوه دریافت کد کاربری به صورت کاملا شفاف و روشن از طریق لینک اطلاعیه ها در دسترس متقاضیان قرار گرفته است.

حق پناه شرح داد: مراجعه به سایر صفحات سایت فروش ایران خودرو و عدم توجه به بخش اطلاعیه ها یقینا سبب اتلاف زمان کاربران و ایجاد مشکل خواهد شد.

گفتنی است لینک اطلاعیه و نحوه آغاز فرآیند در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir در دسترس همگان قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 958

به "سایت فروش ایران خودرو جهت اصلی پیش ثبت نام و دریافت کد کاربری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایت فروش ایران خودرو جهت اصلی پیش ثبت نام و دریافت کد کاربری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید