سوریه: تمدید تحریم ها، اثبات وابستگی تحقیر آمیز اتحادیه اروپا به آمریکا است

به گزارش سبزا، وزارت خارجه سوریه در واکنش به تمدید تحریم ها علیه این کشور توسط شورای اتحادیه اروپا بیان کرد، این تصمیم شورا دروغین بودن مواضعش، عدم استقلال اتحادیه در تصمیم گیری و وابستگی تحقیر آمیزش به سیاست های آمریکا را ثابت می نماید.

سوریه: تمدید تحریم ها، اثبات وابستگی تحقیر آمیز اتحادیه اروپا به آمریکا است

با ما سفر کنید و با تور ترکیبیی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری سانا، وزارت خارجه سوریه خاطرنشان کرد، تصمیم اتحادیه اروپا برای تمدید تحریم های ظالمانه تحمیلی به دمشق نشان دهنده دروغین بودن مواضع این اتحادیه و اظهارات مسئولان آن بوده و دو رویی را که مشخصه اصلی سیاست های اروپاست، فاش می نماید. این تحریم ها نقض آشکار ساده ترین حقوق بشر و قوانین بین المللی انسانی و به معنای تمام کلمه جنایتی ضدانسانی است.

یک منبع رسمی در این وزارت خانه گفت: تصمیم اتحادیه اروپا برای تمدید تحریم های خود علیه سوریه عجیب نیست به ویژه اینکه این تصمیم پس از تصمیم آمریکا گرفته شده است و این موضع گیری، عدم استقلال اتحادیه در تصمیم گیری ها و وابستگی تحقیرآمیز آن به سیاست آمریکا را تأیید می نماید.

وی اضافه نمود: این تصمیم بار دیگر تاکیدی بر مشارکت کامل اتحادیه اروپا در جنگ علیه سوریه و حمایت نامحدود از گروه های تروریستی است. در نتیجه مسؤول اصلی کشته شدن سوری ها، درد و رنج آنها در پی تحریم های ظالمانه است که مستقیما زندگی آنها را تحت تاثیر قرار می دهد و مانع از فراهم شدن امکانات و زیرساخت های بهداشتی لازم برای مقابله با کرونا می گردد.

شورای اتحادیه اروپا روز پنجشنبه تصمیم گرفت تحریم های تحمیلی از سال 2011 به دولت سوریه را به مدت یک سال دیگر بدون در نظر دریافت شیوع ویروس کرونا در این کشور تمدید کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 969

به "سوریه: تمدید تحریم ها، اثبات وابستگی تحقیر آمیز اتحادیه اروپا به آمریکا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوریه: تمدید تحریم ها، اثبات وابستگی تحقیر آمیز اتحادیه اروپا به آمریکا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید