شرایط اسکان دانشجویان در خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد

به گزارش سبزا، مدیریت امور خوابگاه ها در اطلاعیه ای شرایط اسکان خوابگاه های دانشجویی در سال تحصیلی جدید را خاطرنشان کرد.

شرایط اسکان دانشجویان در خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، مدیریت امور خوابگاه ها در اطلاعیه ای شرایط اسکان خوابگاه های دانشجویی در سال تحصیلی جدید را اعلام نمود.

با توجه به ادامه شیوع بیماری کرونا و لزوم اسکان دانشجویان احتیاجمند خوابگاه در ترم اول نیم سال تحصیلی 1400-1399 و همچنین ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در مورد پیشگیری از بیماری کرونا، فقط دانشجویانی که به واسطه داشتن واحد های عملی، کارآموزی، کارورزی و حضور در آزمایشگاه، احتیاج به حضور تمام وقت در دانشگاه دارند پس از ارسال فهرست اسامی دانشجویان از دانشکده های آنان به مدیریت امور خوابگاه ها، می توانند به خوابگاه مراجعه و مابقی دانشجویان تا زمان اعلام رسمی بازگشایی دانشگاه ها، اکیداً به خوابگاه مراجعه نکنند.

بدیهی است به لحاظ شرایط موجود، محدودیت هائی تا سقف 50% ظرفیت خوابگاه ها در ارائه خدمات خواهیم داشت که با همکاری دانشجویان بر این مشکل فائق خواهیم آمد.در صورتی که دانشجویان سوالی در مورد خوابگاه ها دارند، می توانند با دفتر مسئول اسکان مدیریت امور خوابگاه ها به شماره 88630018 تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1142

به "شرایط اسکان دانشجویان در خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط اسکان دانشجویان در خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید