عنایتی: کم تجربگی ما را اذیت نموده است

به گزارش سبزا، رضا عنایتی بعد از ظهر آدینه در نشست خبری پیش از ملاقات تیم اش برابر نفت مسجد سلیمان در هفته هشتم لیگ برتر اظهار کرد: بازی سختی را پیش رو داریم و همه بازی ها برای مان سخت است. نفت مسجدسلیمان هم تیم با برنامه و خوبی است. بعد از ملاقات برابر مس رفسنجان سعی کردیم بازیکنان مان را ریکاوری کنیم و بتوانیم فردا برابر نفت مسجدسلیمان بازی خوبی انجام بدهیم. خوب بازی کردن وقتی با نتیجه همراه باشد شرایط بهتر می گردد.

عنایتی: کم تجربگی ما را اذیت نموده است

به گزارش ایسنا، وی گفت: می دانید که تیم هایی که به لیگ برتر می آیند شرایط بهتری دارند و ما پیش بینی می کردیم که کارمان سخت باشد، اما خوشحالیم که بازیکنان باتجربه ای داریم که می توانند به ما یاری نمایند. مطمئنا از این هفته با انگیزه بیش تر بازی می کنیم که امتیاز هم بگیریم.

او در ادامه درباره برگزاری بازی های تیمش در شهر کرج هم گفت: خجالت آور است که تهران به عنوان یک استان بزرگ زمین برای بازی کردن تیم های لیگ رجحان ندارد. هفته های قبل هم تیم هایی، چون پیکان و ما دچار مشکل بودیم. در تهران یک زمین شهرقدس و یک زمین دستجردی وجود دارد که در ورزشگاه دستجردی تیم های پیکان و سایپا بازی می نمایند و شرایط بازی برای ما در آن ورزشگاه وجود ندارد. در ورزشگاه شهر قدس هم کیفیت زمین آنقدر مطلوب نیست که در آن جا بازی کنیم. دوستان قول داده اند که مشکل را رفع نمایند تا ما در تهران بازی کنیم. امیدوارم همتی وجود داشته باشد که هر چه زودتر این مشکل حل گردد. ورزشگاه های زیادی در تهران وجود دارد که می توان شرایط آن ها را مهیا برای برگزاری بازی کرد.

عنایتی در ادامه درباره این که پیراهن تیمش در بازی فردا به رنگ بنفش خواهد بود، گفت: از زمانی که در لیگ آغاز کردیم پیراهن ما بنفش بود، چون من خودم مالک بودم و سعی کردم که رنگ خاصی را انتخاب کنم، اما اول فصل مالکان تازه تصمیمات دیگری را گرفتند. با این حال وقتی من پیشنهاد دادم که دوباره بنفش بپوشیم مالکان باشگاه پذیرفتند که ما به هویت اصلی خودمان برگردیم. امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی هم بگیریم و خاطرات خوش مان را تکرار کنیم.

او در ادامه اضافه کرد: ما به سلامت داوران اعتماد داریم و نمی توانیم بگوییم که در بازی اشتباه رخ نمی دهد، اما گاهی اشتباهاتی رخ می دهد که علیه ما است. این اشتباهات ما را اذیت نموده است. امیدوارم داوران در زمین قضاوت، دقت بیش تری داشته باشند. در هفته های اخیر حتی یک صحنه هم به نفع ما اعلام نشده است که دلمان خوش باشد. جوی راه افتاده بود که اشتباهات به نفع ما است و من از آن ناراحت شده بودم.

سرمربی طرفدار هم چنین گفت: برای بازی فردا همه نفرات مان را در اختیار داریم، اما محمد قاضی به خاطر مصدومیت در کنار ما نیست. از فرایند حرکت تیم مان هم راضی هستم، اما کم تجربگی ما را اذیت نموده است.

منبع: فرارو
انتشار: 17 دی 1400 بروزرسانی: 17 دی 1400 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1860

به "عنایتی: کم تجربگی ما را اذیت نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عنایتی: کم تجربگی ما را اذیت نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید