ماکرون: از خطوط قرمز در روابط با روسیه نباید عبور کرد

به گزارش سبزا، رئیس جمهوری فرانسه به کشورهای غربی توصیه کرد که در روابط با روسیه نباید از خطوط قرمز عبور کرد و مذاکرات صادقانه با مقامات مسکو بسیار لازم است.

ماکرون: از خطوط قرمز در روابط با روسیه نباید عبور کرد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اینترفکس، امانوئل ماکرون رئیس جمهوری فرانسه از کشورهای غربی درخواست کرد در روابط با روسیه خطوط قرمزی که نباید از آنها عبور کرد تا معین نمایند.

ماکرون شب گذشته در یک مصاحبه تلویزیونی گفت: ما باید خطوط قرمز در روابط با روسیه را معین کنیم. به عقیده من، تنها در صورت برخوردهای غیرقابل قبول بر اساس این خطوط قرمز، لازم است تا از اعمال تحریم ها استفاده کرد.

رئیس جمهوری فرانسه در عین حال تأکید کرد که گفتگوهای صادقانه و سازنده بسیار لازم است و نباید به اعمال تحریم ها محدود شد.

وی همچنین یادآور شد که در آینده نزدیک میخواهد مذاکراتی را با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه انجام دهد. ماکرون درباره جزییات و روش مکالمه خود با همتای روسی توضیحی نداد.

دولت آمریکا روز پنج شنبه تحریم های جدیدی را علیه روسیه اعمال نموده که شامل محدودیت هایی برای 32 شخصیت حقیقی و حقوقی روسی، منع شرکت های آمریکایی برای داشتن روابط اقتصادی با روسیه و اخراج 10 تن از کارکنان سفارت روسیه در واشنگتن می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1545

به "ماکرون: از خطوط قرمز در روابط با روسیه نباید عبور کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماکرون: از خطوط قرمز در روابط با روسیه نباید عبور کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید