تور روسیه ارزان: مهار آتش سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی در شهرک غرب مشهد

به گزارش سبزا، معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت: آتش سوزی در طبقه دوم یک مجتمع مسکونی در شهرک غرب مشهد به همت گروه های اطفای حریق مهار شد.

تور روسیه ارزان: مهار آتش سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی در شهرک غرب مشهد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتشپاد دوم مهدی رضایی معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت: در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 مبنی بر وقوع آتش سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی و گرفتار شدن ساکنان در دود ناشی از حریق، ستاد فرماندهی بلافاصله 25 آتش نشان و نجاتگر ایستگاه های 7و35 را به همراه هشت دستگاه خودرو سبک و سنگین اطفاء حریق و امداد و نجات و خودرو ویژه نجات (نردبان 32متری) به محل حادثه در خیابان رستگاری مشهد اعزام کرد.

معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت: آتش نشانان به محض حضور در محل مشاهده کردند، آتش سوزی در یک واحد مسکونی 70 متری در طبقه دوم، این مجتمع مسکونی 4 طبقه 16 واحدی اتفاق افتاده و حریق منجر به متصاعد شدن دود ناشی از آتش سوزی در تمامی طبقات شده بود که این اتفاق منجر به محبوس شدن افراد در داخل این مجموعه مسکونی شده بود

او گفت: بلافاصله نجاتگران و آتش نشانان به صورت همزمان با جانفشانی و ایثار ضمن نجات 9نفر از ساکنان گرفتار در دود شامل 3خانم، 4 آقا و 2 کودک و انتقال آنان به مکان امن، اقدام به مهار حریق این منزل و جلوگیری از سرایت آتش به سایر منازل در این مجتمع کردند.

رضایی گفت: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و آتش نشانان پس تهویه و برطرف دودگرفتگی طبقات این مجموعه مسکونی به ماموریت خود انتها داده و دلیل دقیق وقوع این حریق به وسیله کارشناسان آتش نشانی مشهد در دست آنالیز است.

انتهای پیغام //ف. ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 فروردین 1401 بروزرسانی: 28 فروردین 1401 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1956

به "تور روسیه ارزان: مهار آتش سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی در شهرک غرب مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه ارزان: مهار آتش سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی در شهرک غرب مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید