نمادهایی که بزودی افزایش سرمایه خواهند داشت

به گزارش سبزا، براساس اعلام سامانه کدال برخی نمادهای بورسی افزایش سرمایه خواهند داشت.

نمادهایی که بزودی افزایش سرمایه خواهند داشت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از دنیای اقتصاد ، براساس اعلام سامانه کدال برخی نمادها در بورس افزایش سرمایه خواهند داشت که در ادامه آنها را مشاهده می کنید.

افزایش سرمایه چکاوه کلید خورد

شرکت صنایع کاغذسازی کاوه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده خود را به منظور تصویب افزایش سرمایه در تاریخ 22 آذرماه سال جاری با حضور اکثریت صاحبان سهام برگزار کرد. در این جلسه مدیرعامل شرکت با ذکر این نکته که فرآیند تایید افزایش سرمایه طولانی شده، گفت: برای انجام تایید افزایش سرمایه از خدمات تامین سرمایه نوین استفاده کردیم.

این افزایش سرمایه از محل آورده نقدی و مطالبات حال شده انجام می شود. به گفته مدیرعامل چکاوه هدف از انجام افزایش سرمایه اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج نقدینگی از شرکت است. افزایش سرمایه چکاوه از مبلغ 25 میلیارد تومان به 75 میلیارد تومان به تصویب مجمع و صاحبان سهام رسید.

افزایش سرمایه 150 درصدی غگرجی

جلسه مجمع فوق العاده شرکت بیسکوییت گرجی با حضور اکثریت صاحبان سهام در تاریخ 23 آذرماه برگزار شد. موضوع جلسه این مجمع افزایش سرمایه غگرجی بود که از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی شرکت انجام می شود. این شرکت در نظر دارد با کمک افزایش سرمایه اقدام به اجرای طرح توسعه و احداث خطوط تولیدی کند. در این جلسه عنوان شد که پس از تصویب این افزایش سرمایه، شرکت افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

همچنین به گفته مدیرعامل غگرجی شرکت در نظر دارد با بهبود و نوسازی کلیه خطوط تولیدی و همچنین احداث سالن های تولیدی جدید، ابتدا فرایند تولید در سال های آینده را تثبیت کرده و سپس نسبت به اصلاح ساختار مالی شرکت اقدام کند. افزایش سرمایه غگرجی 150 درصد و از محل سود انباشته است که انجام آن در انتها این جلسه از سوی بازرس قانونی بلامانع اعلام شد.

شمارش معکوس افزایش سرمایه 101 درصدی شپنا

هیات مدیره شرکت پالایش نفت اصفهان نیز در راستای اصلاح ساختار مالی خود پیشنهاد افزایش سرمایه 15 هزار میلیارد و 983 میلیون و 774 هزار تومان را به مجمع عمومی فوق العاده داد.

شرکت پالایش نفت اصفهان که اخیرا سرمایه خود را از محل اندوخته و انباشته از 5100 میلیارد تومان به 7600 میلیارد تومان افزایش داده و این افزایش سرمایه 49 درصدی را در نیمه مهر ماه به ثبت رسانده بود مجددا قصد دارد از محل تجدید ارزیابی دارایی ها سرمایه خود را افزایش دهد. ارزش افزایش سرمایه مجدد شپنا 101 درصد است.

بر اساس گزارش های منتشر شده تا به امروز شپنا یک بار از محل تجدید ارزیابی دارایی ها سرمایه خود را ارتقا داده که مربوط به سال 83 است.

افزایش 50 درصدی سرمایه وصنا

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت سرمایه گذاری گروه صنایع بهشهر در تاریخ 25 آذرماه سال جاری با حضور اکثریت صاحبان سهام به منظور تصویب افزایش سرمایه 50 درصدی برگزار شد.

طی این جلسه افزایش سرمایه وصنا از محل سود انباشته انجام می شود و در نهایت سرمایه شرکت از 180 میلیارد تومان به 270 میلیارد تومان خواهد رسید که مورد تصویب مجمع قرار گرفت. هدف افزایش سرمایه وصنا رشد سبد سرمایه گذاری کوتاه مدت، اصلاح ساختار مالی و تداوم سودآوری عنوان شده است.

افزایش سرمایه 60 میلیاردی فاما

در هفته ای که گذشت مجمع عمومی عادی فوق العاده شرکت صنعتی آما نیز با حضور صاحبان سهام در تاریخ 24 آذرماه برگزار شد. شرکت در نظر دارد افزایش سرمایه ای به بزرگی 60 میلیارد تومان معادل 67 درصد از محل سود انباشته انجام دهد که پس از آن سرمایه فاما از 90 میلیارد تومان به 150 میلیارد تومان خواهد رسید که از نظر بازرس قانونی بلامانع است. هدف از این افزایش سرمایه اصلاح ساختار مالی و توسعه تولید شرکت عنوان شده است.

تصویب افزایش 949درصدی سرمایه بیمه آسیا

مجمع عادی سالانه و مجمع عمومی فوق العاده بیمه آسیا در هفته گذشته 24 آذرماه در حالی برگزار شد که طی آن افزایش سرمایه آسیا از محل تجدید ارزیابی دارایی های ثابت مشهود از مبلغ 230 میلیارد تومان به 2413 میلیارد تومان به تصویب این مجمع رسید.

برگزاری مناقصه توسط ثتران

بررسی سایر اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال نشان می دهد شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران از برگزاری یک مناقصه خبر داد که طی آن عملیات تهیه مصالح و اجرای کلیه عملیات ساختمانی بلوک های قطعه B پروژه مرکز شهر اندیشه با زیربنای 29.654 مترمربع در مدت 28 ماه شمسی واگذار می شود.

مجوز افزایش نرخ در پتایر

در ادامه پتایر نیز از دریافت مجوز افزایش نرخ 30 درصدی خبر داد. براساس این اطلاعیه انجمن صنفی صنعت تایر و ستاد تنظیم بازار وزارت صمت نرخ فروش تمام تایرهای بایاس (تایرهای سنگین) از تاریخ 29/ 09/ 1399 به میزان 30درصد متوسط صنعت نسبت به نرخ های قبل افزایش خواهد یافت.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1341

به "نمادهایی که بزودی افزایش سرمایه خواهند داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمادهایی که بزودی افزایش سرمایه خواهند داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید