همایش مدیریت ارتباط با مشتری در اقتصاد امروز با حضور ایرانسل برگزار گردید

به گزارش سبزا، ایرانسل با حضور در همایش مدیریت ارتباط با مشتری در اقتصاد امروز تجربیات خود در زمینه تحول دیجیتال و تاثیر آن بر تجربه مشتریان را با فعالان دانشگاهی و حوزه های مختلف اقتصادی به اشتراک گذاشت.

همایش مدیریت ارتباط با مشتری در اقتصاد امروز با حضور ایرانسل برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، همایش صندلی مدیریت ارتباط با مشتری در اقتصاد امروز با هم راهی جمعی از اساتید دانشگاه، صاحبان صنایع موفق در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی و ایرانسل در حضور تعداد زیادی از مدیران ارشد و کارشناسان فروش و بازاریابی شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی، دانشجویان و فارغ التحصیلان فعال در حوزه بازاریابی، فروش و برندینگ و به میزبانی دانشگاه صنعتی سجاد مشهد برگزار گردید و نمایندگان بخش ارتباط با مشتریان ایرانسل به تشریح تجربیات ایرانسل در این حوزه پرداختند.

در این همایش، آخرین روش ها و راهکارهای روز مدیریت ارتباط مشتری مورد بحث و آنالیز نهاده شد. نمایندگان ایرانسل نیز ضمن ارائه بخشی از تجربیات خود در زمینه ارتباط با مشتریان، تحول دیجیتال و تاثیر آن برتجربه مشتریان، به تشریح دستاوردها و راهکارهای نوین ارتباط با مشتری پرداختند.

از موضوعات مورد بحث می توان به آنالیز تاریخچه ارتباط با مشتری در ایرانسل، تحول دیجیتال در حوزه روابط با مشتریان، خدمت رسانی آنلاین و تاثیر آن بررضایت مشتری و همچنین مفهوم خدمت رسانی فعالانه به مشتریان اشاره نمود.

در بخشی از این همایش میزگرد تخصصی صندلی ارتباط با مشتری و اقتصاد روز با حضور نمایندگان ایرانسل و جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی سجاد مشهد و مدیران صنایع مختلف برگزار گردید.

نماینده ایرانسل در این میزگرد نیز با شرح الزامات و مبانی خدمات مشتریان و تاثیر آن برفرآیند جذب و نگهداشت مشتری درباره فرصتهای اقتصادی پیش روی سازمانها و صنایع مختلف با استفاده از خدمات سازمانی ایرانسل و همچنین آنالیز رویکردها و روندهای آینده مدیریت ارتباط با مشتری را برای حاضران شرح داد.

2121

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 31 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 127

به "همایش مدیریت ارتباط با مشتری در اقتصاد امروز با حضور ایرانسل برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش مدیریت ارتباط با مشتری در اقتصاد امروز با حضور ایرانسل برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید