اساسنامه صندوق حمایت از فرصت های شغلی افراد دارای معلولیت تصویب شد

به گزارش سبزا، هیات وزیران به پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اساسنامه صندوق حمایت از فرصت های شغلی افراد دارای معلولیت را تصویب کرد.

اساسنامه صندوق حمایت از فرصت های شغلی افراد دارای معلولیت تصویب شد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، هیات وزیران به پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اساسنامه صندوق حمایت از فرصت های شغلی افراد دارای معلولیت را به تصویب رساند.

وحید قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی با اعلام این خبرگفت:مطابق این اساسنامه، به منظور ایجاد، توسعه و تقویت اشتغال و کارآفرینی، صندوق حمایت از فرصت های شغلی افراد دارای معلولیت، وابسته به سازمان بهزیستی و دارای شخصیت حقوقی، اداری و اقتصادی مستقل، تشکیل و اداره می گردد.

وی اضافه کرد: مرکز اصلی صندوق در تهران است و با سرمایه ای به ارزش 200 میلیارد ریال (از محل اعتبارات مصوب مربوط به سازمان بهزیستی) اداره می گردد.

قبادی دانا گفت: اعطای تسهیلات خود اشتغالی و حمایت از کارآفرینان با هدف توانمندسازی و ایجاد اشتغال، اعطای تسهیلات اعتباری در قالب های مختلف از قبیل قرض الحسنه با هدف ایجاد فرصت های شغلی جدید، یاری اقتصادی برای ایجاد زیرساخت های اشتغال و نیز یاری به تأمین و پرداخت یارانه سود و کارمزد به مجریان طرح های اشتغال زا و کارآفرینی برای افراد دارای معلولیت از وظایف و اختیارات این صندوق است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 اسفند 1399 بروزرسانی: 9 اسفند 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1406

به "اساسنامه صندوق حمایت از فرصت های شغلی افراد دارای معلولیت تصویب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اساسنامه صندوق حمایت از فرصت های شغلی افراد دارای معلولیت تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید