تداوم طرح فاصله گذاری اجتماعی در بویین زهرا تا 21 فروردین

به گزارش سبزا، فرماندار شهرستان بوئین زهرا گفت: طبق مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا طرح فاصله گذاری اجتماعی در این شهرستان تا 21 فروردین با جدیت ادامه خواهد داشت.

تداوم طرح فاصله گذاری اجتماعی در بویین زهرا تا 21 فروردین

به گزارش از ، علی رحمانی فرماندار شهرستان بوئین زهرا گفت: در زمینه اجرای مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و همچنین ارزیابی ها و اثرات مثبت طرح فاصله گذاری اجتماعی در کاهش ویروس کرونا، این طرح تا 21 فروردین ماه در سطح شهرستان بوئین زهرا با جدیت ادامه خواهد داشت.

رحمانی افزود: در زمینه اجرای این طرح ازورود وتردد خودرو های با پلاک غیربومی و غیرساکن، جلوگیری و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

او خاطر نشان کرد: ادارات ودستگاه های دولتی شهرستان همچنان با 30 درصدپرسنل خودبه ارائه خدمات می پردازند و مدارس ودانشگاه هاو مراکز آموزشی، تا سرانجام این طرح تعطیل است.

رحمانی خاطر نشان کرد: تا سرانجام این طرح همچنان اصناف غیرضروری تعطیل خواهد بود، البته صنوف تامین کننده مایحتاج ضروری و اساسی مردم همچنان فعالند.

فرماندار شهرستان بوئین زهرا گفت: تمامی کارخانجات و واحد های تولیدی محصولات غیرضروری هم تا 21 فروردین ماه تعطیل خواهند بود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با واحد های متخلف برخورد جدی خواهد شد.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 850

به "تداوم طرح فاصله گذاری اجتماعی در بویین زهرا تا 21 فروردین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم طرح فاصله گذاری اجتماعی در بویین زهرا تا 21 فروردین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید