تذکر نماینده سیستان و بلوچستان در خصوص حاشیه نشینی

به گزارش سبزا، نماینده مردم سیستان و بلوچستان خطاب به رئیس جمهور گفت: تعلل و تاخیر در انتقال آب دریای عمان علی رغم مصوبات، عدم اراده جدی در تقسیم استان به عنوان یک ظرفیت باعث شده است که سرزمین استراتژیک سیستان و بلوچستان تخلیه شده و به سرنوشت شوم حاشیه نشینی دچار گردد.

تذکر نماینده سیستان و بلوچستان در خصوص حاشیه نشینی

به گزارش خبرنگاران، حبیب الله دهمرده در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی، خطاب به رئیس جمهور، گفت: شما به رغم مصوبات، قول و وعده ها برای برطرف مسائل مردم سیستان و بلوچستان چه کردید؟ متاسفانه در اثر سوء مدیریت بیشتر فرصت ها بدل به تهدید شده است. خشکسالی های پی درپی ناشی از عدم پرداخت حق آبه در این استان بوده که منجر به خشکیدن دریاچه هامون و تبدیل آن به کانون ریزگردها و بسته شدن مرز شده است.

نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس گفت: نبود بنگاه های ریز و درشت و بسته شدن تعداد اندک موجود، تعلل و تاخیر در انتقال آب دریای عمان علی رغم مصوبات، عدم اراده جدی در تقسیم استان به عنوان یک ظرفیت باعث شده است که سرزمین استراتژیک سیستان و بلوچستان تخلیه شده و به سرنوشت شوم حاشیه نشینی دچار گردد، شما چه جوابی در پیشگاه خداوند و تاریخ خواهید داد؟

وی در خاتمه خطاب به وزرا و هیئت دولت و تاکید نمود: گرانی کمرشکن، بیکاری، ریزگردها، آب شرب نامناسب، حاشیه نشینی، تاخیر در پرداخت خسارات ناشی از سیل، نبود گازرسانی و ناشی از سوءمدیریت است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 288

به "تذکر نماینده سیستان و بلوچستان در خصوص حاشیه نشینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تذکر نماینده سیستان و بلوچستان در خصوص حاشیه نشینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید