حکمرانی مجازی، آنالیز نگرانی ها نسبت به تیک تاک در کنگره آمریکا

به گزارش سبزا، رئیس واحد سیاست عمومی تیک تاک در قاره آمریکا، اولین مدیر اجرایی این شرکت است که در کنگره حاضر شد و در جمع اعضای کمیته فرعی بازرگانی سنا شهادت داد.

حکمرانی مجازی، آنالیز نگرانی ها نسبت به تیک تاک در کنگره آمریکا

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از رویترز، نمایندگان حاضر در این نشست در خصوص رویه های تیک تاک اظهار نگرانی نموده و مدعی شدند این شرکت که در مالکیت موسسه چینی بایت دنس است، اطلاعات کاربران آمریکایی را به چین منتقل می نماید. تیک تاک رقیبان قدرتمندی مانند یوتیوب و اسنپ چت هم دارد.

نمایندگاه کنگره می گویند این شبکه های اجتماعی الگوریتم هایی دارند که می تواند برای جوانان خطرناک باشد. مایکل بکرمن، رئیس واحد سیاست عمومی تیک تاک در قاره آمریکا، اولین مدیر اجرایی این شرکت است که در کنگره حاضر شد و در جمع اعضای کمیته فرعی بازرگانی سنا شهادت داد. جمهوری خواستار بکرمن را به خاطر نگرانی های مربوط به نحوه نظارت تیک تاک بر داده های کاربران این برنامه تحت فشار قرار دادند.

مارشا بلاک برن دیگر نماینده کنگره توضیح داد نگران جمع آوری اطلاعات صوتی و موقعیت مکانی کاربران است و بیم دارد دولت چین به این اطلاعات دسترسی داشته باشد. در مقابل بکرمن توضیح داد ما این اطلاعات را در اختیار دولت چین قرار نمی دهیم. پیش از این در دولت ترامپ نیز نگرانی هایی در این زمینه مطرح شده بود.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1809

به "حکمرانی مجازی، آنالیز نگرانی ها نسبت به تیک تاک در کنگره آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حکمرانی مجازی، آنالیز نگرانی ها نسبت به تیک تاک در کنگره آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید