عزم پایدار بانک مسکن در اجرای 5 فرمان رئیس جمهور

به گزارش سبزا، تهران (پانا) - مدیرعامل بانک مسکن به شروع اجرای فرامین ریاست جمهوری در بانک مسکن اطلاع داد و مطرح کرد که موارد مطرح شده در ملاقات رئیس جمهور با مدیران بانکی کشور بلافاصله پس از جلسه در بانک مسکن شروع شده است.

عزم پایدار بانک مسکن در اجرای 5 فرمان رئیس جمهور

به گزارش بانک مسکن، محمود شایان، مدیر عامل بانک مسکن با اعلام خبر شروع اجرای 5 فرمان رئیس جمهور به نظام بانکی کشور در بانک مسکن، به تشریح جزئیات برنامه ها و عزم استوار این بانک برای اجرای این فرامین اشاره نمود.

وی با بیان اینکه فرمان 5 ماده ای رئیس جمهور برای نظام بانکی کشور فصل الخطاب است، مطرح کرد: در همین زمینه به کلیه مدیران و معاونین بانک مسکن اعلام کردیم که در اجرای هرچه بهتر و سریعتر این دستورات برنامه ریزی لازم را داشته باشند و بنا داریم در کوتاه ترین زمان ممکن بند به بند این فرمان 5 ماده ای را عملیاتی کنیم.

شایان بعلاوه از تشکیل کمیته ای برای تسریع در فرآیند اجرای این دستورات اطلاع داد و گفت: به منظور رصد و نظارت بر اجرای دقیق 5 فرمان رئیس جمهور، مدیران استان های بانک را مکلف نموده ایم که این کمیته را در استان های خود نیز تشکیل شده و گزارش عملکرد آن نیز ارائه گردد.

مدیر عامل بانک مسکن به شروع اجرای فرامین ریاست جمهوری در بانک مسکن نیز اشاره نمود و اضافه نمود: موارد مطرح شده در ملاقات رئیس جمهور با مدیران بانکی کشور بلافاصله پس از جلسه در بانک مسکن شروع شده است.

شایان در خاتمه خاطر نشان کرد: از جمله دیگر اقدامات صورت گرفته در بانک مسکن در زمینه اجرای فرامین رئیس جمهور می توان به واگذاری بنگاه های تولیدی تملیک شده و تسهیل در پرداخت وام به مردم اشاره نمود که جزئیات بیشتر در این زمینه طی روزهای آینده به وسیله حساب های کاربری رسمی بانک به اطلاع عموم خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 فروردین 1401 بروزرسانی: 21 فروردین 1401 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1948

به "عزم پایدار بانک مسکن در اجرای 5 فرمان رئیس جمهور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزم پایدار بانک مسکن در اجرای 5 فرمان رئیس جمهور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید