هشدار وزیر کابینه انگلیس درباره شرایط بیمارستان&zwnjها

به گزارش سبزا، وزیر کابینه انگلیس نسبت به تشدید فشارها بر بیمارستان های این کشور در صورت عدم تصویب محدودیت های کرونایی توسط نمایندگان مجلس هشدار داده است.

هشدار وزیر کابینه انگلیس درباره شرایط بیمارستان&zwnjها

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ سفرها بیشتر بدانید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، مایکل گووه وزیر کابینه انگلیس امروز شنبه در اظهاراتی گفت: اگر نمایندگان مجلس از طرح جدید دولت برای اعمال محدودیت ها حمایت ننمایند، بیمارستان ها تحت فشار شدیدی قرار خواهند گرفت.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، بیش از 20 میلیون نفر در سراسر انگلیس مجبور خواهند بود تا 2 دسامبر با محدودیت های شدید کرونایی زندگی نمایند، البته قرار است نمایندگان مجلس اول دسامبر درباره تمدید یا لغو این محدودیت ها رای گیری نمایند.

ولی تعداد زیادی از نمایندگان حزب محافظه کار مخالفت خود را با طرح جدید اعمال محدودیت ها که توسط دولت بوریس جانسون پیشنهاد شده است، اعلام نموده اند.

بعضی نمایندگان بر این باورند ک مناطقی که برای اعمال محدودیت های جدید پیشنهاد شده است، نرخ پایین آلودگی و ابتلا به ویروس کرونا داشته اند ولی شدیدترین و سختگیرانه ترین قوانین قرار است در آنجا اجرا گردد. بعضی نمایندگان دیگر نیز معتقدند که تدابیر جدید موجب ضرر و زیان مالی غیر ضروری به کسب و کارهای محلی می گردد.

مایکل گووه ضمن دفاع از طرح پیشنهادی دولت با انتشار مقاله ای در نشریه تایمز نوشت: مقابله با این بحران احتیاج به اتخاذ تصمیمات سخت دارد. برای مقابله با این ویروس متاسفانه مجبور هستیم همه ما فارغ از اینکه کجا زندگی می کنیم، تدابیر سختگیرانه و محدودیت هایی را رعایت کنیم تا از جان و زندگی مردم محافظت کنیم. سطح ابتلا به این ویروس در سراسر کشور به طور آزاردهنده ای بالا و تهدید نماینده است.

وی اضافه کرد: تعداد بیماران کرونایی که در بیمارستان ها بستری هستند، فاصله چندانی با اوج بیماران کرونایی بستری شده در اوایل سال جاری ندارد. اگر موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا بار دیگر فرایند صعودی بگیرد، سرویس ملی بهداشت و درمان انگلیس به شدت در معرض تهدید و آسیب قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1309

به "هشدار وزیر کابینه انگلیس درباره شرایط بیمارستان&zwnjها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار وزیر کابینه انگلیس درباره شرایط بیمارستان&zwnjها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید