چین: تحریم های آمریکا مضحک هستند

به گزارش سبزا، نماینده ارشد چین در هنگ کنگ امروز (شنبه) گفت، تحریم های اعمال شده از سوی واشنگتن علیه مقام های ارشد این دولتشهر و همچنین چین اقداماتی از روی مسخرگی و مضحک است و باعث ارعاب یا ترس مردم چین نمی گردد.

چین: تحریم های آمریکا مضحک هستند

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به نقل از خبرگزاری رویترز، آمریکا روز آدینه علیه چند تن از مقام های ارشد دولت هنگ کنگ و چین تحریم وضع و علت آن را اعمال قانون جدید امنیت ملی در این دولتشهر مطرح کرد که به گفته منتقدان برای سرکوب مخالفان و همچنین تضعیف خودمختاری و آزادی های مردم در آن است.

دفتر ارتباطی چین در هنگ کنگ در بیانیه ای اعلام نمود: تمایلات بی پروای سیاستمداران آمریکایی در حمایت از ناآرامی های ضد چینی در هنگ کنگ آشکار شده و این اقدامات، مسخره و مضحک هستند. تهدیدها و ارعاب نمی توانند باعث ترس مردم چین شوند.

لو هوینینگ، نماینده دفتر ارتباطی چین در هنگ کنگ که در فهرست این تحریم هاست، همچنین گفت: تحریم های آمریکا علیه من نشان می دهد که من آنچه را باید برای کشورم و هنگ کنگ انجام دهم، به درستی انجام داده ام.

تحلیلگران سیاسی مدعی هستند، قانون جدید امنیت ملی به صورت مستقیم از سوی پکن وضع شده و با دور زدن مجلس هنگ کنگ نشان می دهد که آغازی برای اجرای حکومت استبدادی در این دولتشهر است. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sabza.ir شناسه مطلب: 1102

به "چین: تحریم های آمریکا مضحک هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین: تحریم های آمریکا مضحک هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید